Sky News

This article is about the British channel. For the Australian channel, see Sky News Australia. For the Middle East channel, see Sky News Arabia. For the defunct Irish channel, see Sky News Ireland.
Sky News
Launched 5 February 1989 (1989-02-05)
Owned by Sky plc
(distributed worldwide by Fox Networks Group)
Picture format 576i (SDTV 16:9)
1080i (HDTV)
576i (SDTV 16:9)
1080i (HDTV)
Audience share 0.74% (October 2016 (2016-10), BARB)
Slogan First for breaking news[1]
Broadcast area Worldwide (except Australia and New Zealand)
Sister channel(s) Challenge
Real Lives
Sky 1
Sky 2
Sky Arts
Sky Atlantic
Sky Cinema,
Sky Cinema Box Office,
Sky Living
Sky Sports
Sky Sports F1
Sky Sports News HQ
Fox News
Fox Business
Website Official Website
Live Stream
Channel 132
Sky UK Channel 501 (SD/HD)
Channel 516 (SD)
Channel 202
Sky Ireland Channel 501 (SD/HD)
Channel 516 (SD)
KTV Ltd. (Falkland Islands) -
Sky Italia
Channel 522
Channel 677
Astra 1L 11597 V 22000 5/6
Astra 2E 12207 V 27500 5/6
DStv Channel 402
Thor 5
(Canal Digital)
11862 H / 28000 / 7/8
Channel 103
TV Vlaanderen Digitaal
Channel 54
Channel 205
OSN (Middle East
& North Africa)
Channel 401 (HD)
Channel 362
Channel 203
Channel 336
Channel 532 (HD)
(Taiwan and Mainland China)
Channel 6120 (HD)
Cignal Digital TV
Channel TBA
Thaicom 6 11425 V 30000 3/4
Virgin Media
Channel 602
Channel 603 (HD)
Virgin Media Ireland
Channel 202
Channel 232 (HD)
KTV Ltd. (Falkland Islands) -
UPC Netherlands Channel 408
UPC Telemach
Channel 25
Com Hem
Channel 126
Kabel Deutschland Channel 839
Channel 68
Channel 205
Magnet Networks
Channel 202
Channel 61
Channel 111
StarHub TV
Channel 703 (SD)
Channel 757 (HD)
Channel TBA
Destiny Cable
Channel TBA
Channel 73
Channel 119
Macau Cable TV (Macau) Channel 805
now TV
(Hong Kong)
Channel 323
Channel 12
Channel 87
Channel 203
Mio TV
Channel 151 (HD)
Streaming media
Sky News Live Video Streaming (24/7)
YouTube Watch Live
Jalipo Subscription
Available only in Europe and United States. Alpha Registration Required
Narrowband Stream
Sky Go Watch live
(UK and Ireland only)
Virgin TV Anywhere Watch live (UK only)
Livestation Watch Live
Horizon GO Watch live (Ireland only)
Apple TV Sky News app (UK, Ireland and United States)
Roku Sky News channel

Sky News is a 24-hour international multimedia news operation based in Britain. Originally a 24-hour television news channel in the UK, Sky News now provides rolling news on television, online, and on a range of mobile devices. Sky News emphasizes breaking news. John Ryley is the Head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Other versions of Sky News are operated as joint-ventures: Sky News Australia (no longer directly owned by Sky News as of December 2016) and Sky News Arabia. A channel called Sky News International, with the same news content but without British adverts, is available in Europe, Africa, Asia and the United States. Sky News Radio provides national and international news to commercial radio stations in the UK and to other English-language stations around the world. Sky News also provides content to Yahoo! News. The channel is available on Apple TV, Roku and YouTube.


Establishment and early years

On 8 June 1988, Rupert Murdoch announced plans to start a new television news service in a speech to the British Academy of Film and Television Arts. Sky News started broadcasting at 6 pm on 5 February 1989.

Visually Sky News looked very neat, with slick and classy presentation and John O'Loan's original vocation as an architect showing in the studio set. Sky had gone for the same format as the Nine O'Clock News on the BBC which had recently been redesigned to give the impression of activity and immediacy by placing the newsreader against a backdrop of the working newsroom. Sky News, it was universally agreed as staff nodded in vigorous approval, had succeeded rather better at the same thing. The critics were mildly taken aback. Contrary to some of the horror scenarios bandied about by the chattering classes there seemed to be little to grumble about. And as its slogan of 'We're there when you need us,' emphasised, it was always on.

In the early days the channel operated on a £40 million budget (plus £10 million share of overheads), which led Sam Chisholm, chief executive of the newly-merged BSkyB to suggest to Murdoch that the station to be closed, but Rupert was "pleased with its achievements ... there were overriding reasons of prestige and politics for keeping it ... the final hurdle of the Broadcasting Bill had still to be overcome and the case for the acceptability of Sky would collapse if suddenly there was no news channel."[2] – former deputy Prime Minister Viscount Whitelaw said in the House of Lords in 1990 that Sky News had "a very high reputation ... I admire it, as do many other people, it will certainly waken up both the BBC and ITN and ensure that they compete with what is a very important news service". The channel has never been run for a profit,[3] and has considered using ITN to supplement the service.

By March 1992 Sky News' parent company turned from loss to profit,[4] when Murdoch would say Sky News, has quietly, if expensively, become the first building block of what we envision will become the premier worldwide electronic news-gathering network anywhere. Ask anyone in Europe, and particularly the BBC and you will be told that Sky News has added a new and better dimension to television journalism.

Sky News was the UK's first 24-hour news channel, broadcast on Astra 1A. It had no local competition until November 1997 when BBC News launched a new 24-hour channel, BBC News 24, now known simply as BBC News. In September 1999 the European Commission ruled against a Sky News complaint which argued that the publicly funded BBC News 24 was unfair and illegal under EU law. The EC ruled that the television licence fee should be considered state aid (within the meaning of Article 87) but that the BBC's public service remit justified the channel.[5]

Sky News since 2000

In March 2000 Sky News Active was launched, a 24-hour interactive service providing headlines (and other services which ranged from weather, the top story of the day and showbiz) on demand.

In March 2004 it was announced that Sky News had won a 5-year contract to supply news bulletins to Channel 5, taking over from ITN in January 2005.[6]

On 24 October 2005, Sky News moved to new studios in Isleworth, London, and underwent a major on-screen revamp. The new studio was integrated with the newsroom and boasted the biggest video wall in Britain; it was designed by New York architects Janson Design Group.[7] New music was scored by Adelphoi Music and recorded with a full orchestra at Air Studios, Hampstead, and mastered at Metropolis Studios.[8] New on-screen graphics were launched and the channel began broadcasting in Widescreen (16:9) format.

The 2005 relaunch also saw the introduction of a new schedule designed around "appointment to view" programmes rather than continuous rolling news.[7] James Rubin joined to present a new evening programme called World News Tonight, Julie Etchingham presented another new "hard-hitting" evening show called The Sky Report, Eamonn Holmes joined to present Sunrise, Kay Burley presented a new programme called Lunchtime Live from 12 to 2pm, and the daytime show Sky News Today saw the introduction of a three-presenter format. However the relaunched schedule was unsuccessful, and from October 2005 the BBC News channel overtook Sky News in the ratings.

In response to the schedule's unpopularity with viewers, changes took place in July 2006, with the removal of the evening programmes replaced by rolling news and an interactive programme, Sky News with Martin Stanford, and the return to a two-presenter format on Sky News Today. These changes came at the same time of the arrival of John Ryley, who is still the head of Sky News.

On 1 October 2007 Sky introduced another new schedule, extending Kay Burley's Lunchtime Live programme and renaming it Afternoon Live. They also switched to a new format for much of the day, with a solo lead presenter and a summary newsreader. Sky News put more emphasis on interactive news with Martin Stanford's new programme; an early evening financial news programme presented by Jeff Randall, was also introduced, initially on Mondays only.

Further changes were made to the Sky News schedule on 8 September 2008, with Colin Brazier presenting a new show from 1pm – 2pm, The Live Desk, and Martin Stanford's News became, moving to 7pm every weeknight.

More changes took place during the early part of 2009. These changes involved major changes to the layout of the newsroom/studio, the introduction of a morning edition of The Live Desk and the extension of the financial news programme Jeff Randall Live to run for 4 nights each week, Monday to Thursday.

From 6am to midnight on 8 March 2010, Sky News was presented and produced exclusively by women to mark International Women's Day.[9] This exercise was repeated again in 2011 and 2012.

In preparation for the start of high-definition broadcasting, Sky News moved to its second studio (Studio B) on the morning of 30 March 2010. Broadcasting from Studio B continued until 9 pm on 6 May, when they moved back to the main newsroom and launched Sky News HD in time for the 2010 General Election results. Sky News received a graphics refresh and a new logo to coincide with the launch of the new HD channel – this was trialed during the soft launch for Sky News HD on 22 April; Sky News' distinctive orchestral theme music, in use since 2005, was also replaced on 6 May 2010.

The new title music, composed by David Arnold, was recorded with a 60-piece Royal Philharmonic Orchestra in Angel Studios, London and uses more than 132 audio channels for 18 seconds of audio.[10]

Following the 2015 General Election, Sky News was rebranded, with a new top of the hour sequence and on screen graphics. The traditional opening voiceover, read by Bruce Hammal, was dropped after two decades in use.

On 24 October 2016, Sky News began broadcasting from a new studio (Studio 21) at Sky Central, Sky's new headquarters in West London.[11] The studio is used for broadcasts from 6am to 6.30pm Monday to Friday (with the exception of All Out Politics, which comes from Sky's Westminster studio). The schedule was also changed.

From Spring 2017, Sky will move all their news operations to Sky Central.



Sky News Celebrated its 20th Birthday on 5 February 2009

Sky News is free-to-air on the Astra 28.2°E satellites carrying Sky. It is also available on Freeview and analogue and digital cable. In 2007 BSkyB announced its intention to cease broadcasting Sky News as well as other BSkyB channels over Freeview pending Ofcom approval.[12][13]

Sky News International

Sky News is also available internationally on cable systems, on satellite and in some hotels. While the UK feed is broadcast in 16:9, the international version remained broadcast in a 4:3 picture format until August 2010.

The international version is shown as free-to-air on Astra 1L at 19.2° east. It is also carried encrypted on a number of satellites for international reception–including but not limited to Hot Bird, Nilesat, Amos 1 and Intelsat 10-02. It is also usually carried on cable systems in Europe, particularly (but not only) in Northern Europe, especially in the Scandinavian countries.

Most of Europe, the Middle East and Asia can receive the same version of Sky News as is available in the UK. Brief news stories, show-biz news and the front pages of international newspapers are broadcast in lieu of commercials.

Sky News is not available on Sky Deutschland, Sky plc's offering in Germany but is available on Sky Italia.

On 19 June 2013 Sky News International was added to Apple TV for users in the UK, Ireland and United States. Viewers can watch clips or live streaming of the channel at no charge.[14] On 24 July 2013, it was added to the Roku streaming player. Sky News International is available on to viewers around the world. On 30 September 2014, Sky News began live streaming the channel on YouTube.[15]

Sister channels

Sky News Australia was one-third owned by Sky plc until December 2016, when it was acquired by News Corp Australia.[16] It carries Sky News UK overnight and shares some of its presentational style. On Foxtel in Australia, Sky News UK is available on Sky News Active. From 2004 to 2006, Sky News Ireland broadcast two newscasts produced in Dublin. The newscasts were cancelled due to low viewership. Sky News in Ireland now carries the same programming as Sky News in the UK but with local advertising. Sky News Arabia, broadcasting in Arabic and headquartered in Abu Dhabi, UAE, launched in 2012. Sky plc owns 50% of the channel.

Sky News HD

Former Sky News HD logo
Former Sky News HD graphics

Beginning in early 2008, Sky News began using HD-capable cameras in the field. Some one-off programmes were made available in HD to Sky+ HD subscribers on Sky On Demand. The programmes included Technofile, Diana: The Final Word, Canoe Man: Rise and Fall of John Darwin and Pathfinders: Into The Heart Of Afghanistan.

On 20 January 2009, before the launch of the Sky News HD channel, Sky Arts broadcast Sky News coverage in HD of the Inauguration of Barack Obama. Jeremy Thompson fronted the coverage from Washington, D.C. Michael Jackson's memorial service was also broadcast in HD, with Kay Burley presenting.

Sky News moved operations to a chroma-key set in Studio B from 30 March 2010 so that final preparations for HD could take place in the main newsroom.[17]

General Election 2010 graphics on Sky News HD

The first live broadcast of Sky News HD, on Sky Channel 517, was the channel's election debate which was held on 22 April 2010. For the 10 days leading up to the debate, channel 517 displayed a countdown clock to launch. The debate was hosted in HD by Kay Burley and Adam Boulton. Following the end of the coverage for the evening, channel 517 moved to show a looping preview tape. The tape included the HD which were available on Sky Anytime. The loop continued until Sky News HD was launched on the evening of 6 May 2010, coinciding with the coverage of the 2010 General Election results, hosted by Adam Boulton.

On 26 July 2010, Sky News HD launched on the OSN Network, broadcasting to the Middle East and Africa.[18]

On 1 January 2015, Sky News HD launched on Virgin Media.

Sky News Radio

Main article: Sky News Radio

Sky News Radio provides news bulletins to radio stations in the United Kingdom and to other English-language radio stations around the world.[19]

In March 2007, BSkyB and Chrysalis Group announced plans to launch a dedicated Sky News Radio station on the proposed bid by Channel 4's 4 Digital Group for the second DAB multiplex in the United Kingdom.[20] However, two months later Chrysalis sold its radio stations to Global Radio,[21] and in October 2007 following a business review Global's chief executive announced that they would be withdrawing from the joint venture.[22]

The Sky News Radio feed is available free-to-air on the Astra 2A satellite at 28.2 East by tuning it manually: 12207.00 V, 27500, 2/3 (Label: SNR).[23]

On-air staff

The previously used graphics style on Sky News.

In-depth series

The channel occasionally focuses on specific areas of society and current affairs. Past examples include Inside Iraq, Green Britain and Crime Uncovered.[24]

Pakistan: On Terror's Frontline was shown throughout the week beginning Monday 23 March 2009.[25] A Sky News press release stated;

Over three days, Sky News will explore why Pakistan has become the frontline of terror and ask what the West can do about it. Jeremy Thompson will present live from the capital Islamabad, interviewing key figures across the community.

The series of reports won a 2009 RTS Award for International News Coverage.[26]

Criticism and perception

Sky News viewing peaked during 11 September attacks, Iraq War, Asian Tsunami, 7 July 2005 London bombings and the death of Diana, Princess of Wales but has generally declined to a quarter achieved in 1992–95

Sky News operates under United Kingdom broadcasting regulations which require impartial, unbiased coverage and prevent the channel from being encrypted in the UK. The channel is viewed by some in the media establishment as an impartial and unbiased provider of news.[27]

There are occasional claims[28][29][30][31][32] that Sky News may be inherently biased due to the fact that it is majority-owned by 21st Century Fox; most of 21st Century Fox's (and News Corp, in which Rupert Murdoch also has an ownership interest) news outlets have an openly conservative or right-wing outlook. In a 2010 article in the New Statesman, prominent journalist and broadcaster Mehdi Hasan argued that "in style and in substance, of course, it is nothing like the pro-war, pro-Republican, pro-Palin Fox News Channel... Sky News remains, as far as I can see, free of party political bias."[28]

Ofcom received complaints regarding the network's lack of neutrality ahead of the 2010 General Election, but these were not upheld.[29][32][33]

In early 1994 Kelvin MacKenzie, former editor of The Sun newspaper, was appointed Managing Director of BSkyB, Sky News parent company at the time. MacKenzie's proposed changes to Sky News led to clashes with CEO Sam Chisholm and the head of Sky News, Ian Frykberg, who protested at what they saw as an attempt to take the channel's news values down market. The most ferocious battle occurred when Mackenzie wanted Sky News to run an interview with Lady Bienvenida Buck. Frykberg refused to air the interview and resigned shortly afterwards. The interview was broadcast on Sky One.[34] MacKenzie announced his resignation in August 1994,[34] but not before Sky News had transmitted live pictures of the freeway chase of OJ Simpson white Bronco on 17 June 1994 bringing US helicopter journalism to the UK.[35]

In 1997 Sky News broadcast live coverage of Louise Woodward's trial, held in Boston, Massachusetts, USA.[36] When Sky returned to a regular schedule, viewers demanded the trial coverage be continued.[36] Sky News broadcast reaction from Woodward's home town of Elton, Cheshire, leading to criticism that the station had a pro-Louise Woodward stance.[36]

In 2003 Sky News Defense Correspondent James Furlong resigned after it was revealed that a report he had filed contained fabricated scenes. He later took his own life.

In November 2005 the then head of BBC News, Peter Horrocks, acknowledged that Sky News remained the first choice for "key opinion formers".[37]

Ofcom received 652 complaints regarding the network's neutrality after it hosted the second Leaders' debate ahead of the 2010 General Election.[29]

Ofcom received 832 complaints about a May 2010 interview conducted by Sky News presenter Kay Burley.[38]

Ofcom received 696 complaints relating to Sky News then political editor Adam Boulton's conduct during an interview with Alistair Campbell.[39]

In 2014 Sky News journalist Colin Brazier rifled through an MH17 victim's possessions on live TV. He picked up objects and briefly described what he had before putting them down and saying "we shouldn't really be doing this I suppose, really". 110 complaints were submitted to Ofcom. Sky News stated both Mr Brazier "and Sky News apologise profusely for any offence caused".[40]

Sky News was again embroiled in controversy in October 2014, when crime correspondent Martin Brunt and his camera crew doorstopped Brenda Leyland, who had posted comments concerning the McCann investigation on social media.[41][42] Following the confrontation Leyland was found dead in a hotel, leading to calls on social media for Brunt to be sacked.[43] During the inquest into Leyland’s death, Brunt expressed to the coroner that he was devastated at hearing the news of Leyland suicide. Following the inquest, Ofcom reported they had received 171 complaints in relation to the case and that they would consider these complaints in light of the coroner’s verdict.[44]

In August 2016 Sky News was criticized after allegedly paying €2000 to a group of Romanians to pretend they were part of an Eastern European gang selling guns to terrorists in Syria. The Romanians were arrested by Romanian DIICOT and confessed that they were paid by Sky News journalist Stuart Ramsay to pretend they were gun traffickers. The guns featured in the report were legally owned and were hunting weapons.[45][46] Sky News stands by the story.[47]


Sky News won BAFTA awards for coverage of the 11 September 2001 attacks[50] and the 2003 Soham Murders.[51]

Sky News coverage of the 7 July 2005 London bombings won the 2006 International Emmy for Breaking News award, the coverage was commended as "fast and accurate".[52]

In June 2007, Sky News was named "Best News Channel" at the Broadcast Digital Channel Awards. It beat several other national and international broadcasters including Al Jazeera English and the BBC.[53]

In November 2014, Sky news sponsored the first "Young Person in Business" Award for the British Chambers Awards. It was won by Oliver Bryssau of Origin Broadband, which was named "Business of the Year".

On 10 May 2015, Sky News won a BAFTA in the News Category, for Alex Crawford's coverage of the 2014 Ebola crisis.[54]

In 2016, Sky News was named Royal Television Society News Channel of the Year, the tenth time the channel had won the award.[55]


Sky News has bureaux across the world, some are operated in conjunction with other media outlets.


Additional live studios

Online[57] is the channel's main website. It provides news, sport, weather, showbiz and business stories.

In 2009 the website changed to bring it in line with the on-screen look of Sky News. The site makes use of flash video encoding to match the visual style of the TV channel with pictures and breaking news. The site underwent a further refresh in 2012, when both the look of the pages and the content management system were updated.

Virgin Media dispute

On 1 March 2007, Sky's agreement to provide its basic channels (including Sky News) to Virgin Media expired.[58] At midnight, Sky News was removed and the EPG entry for the channel was changed to "Sky Snooze Try BBC" until Sir Richard Branson demanded the message be removed[59] saying I have asked them to take it down. We do not mean any disrespect to Sky News. I think it is a very good news channel.

Sky News and the other Sky channels which had been removed reappeared on Virgin Media on 13 November 2008.

See also


  1. "Sky News: UK News, World News and Business News. The First for breaking global News!". 3 April 2007.
  2. Chippindale, Peter; Franks, Suzanne (1991). "Tie Me Kangaroo Down Sport". Dished! The Rise and Fall of British Satellite Broadcasting. Simon & Schuster. p. 262. ISBN 9780671710774.
  3. "Touch down for Sky". BBC News. 7 January 2002. Retrieved 29 January 2007.
  4. McNair, Brian (2009). News and Journalism in the UK (Communication and Society). p. 124. ISBN 0-415-41072-X.
  5. "SG(99) D10201 – State aid No NN 88/98–UNITED KINGDOM Financing of a 24-hour advertising-free news channel out of the licence fee by the BBC" (PDF). Retrieved 23 May 2007.
  6. "Five to take Sky News bulletins". BBC News. 3 April 2007. Retrieved 4 January 2010.
  7. 1 2 Owen Gibson, media correspondent. "Sky News unveils new studios and beefed up schedule | Media". The Guardian. Retrieved 2016-09-22.
  8. "Adelphoi Music – Music Composition and Sound Design".
  10. "Recording the SKY News HD Theme at Angel Studios". 2010-05-05. Retrieved 2016-09-22.
  11. "Sky Central now open..". 18 July 2016. Retrieved 28 July 2016.
  12. Sweney, Mark (15 May 2007). "Ofcom looks into Sky News move". The Guardian. London. Retrieved 16 May 2007.
  13. "Sky's top shows to go terrestrial". BBC News. 8 February 2007. Retrieved 16 May 2007.
  14. Slivka, Eric (19 June 2013). "Apple Adds WatchESPN, HBO GO, Sky News, and More to Apple TV". MacRumors. Retrieved 21 June 2013.
  15. "Sky News Live". YouTube. 2014-09-30. Retrieved 2016-09-22.
  16. "News Corp buys Sky News in Australia and New Zealand from Seven and Nine". The Sydney Morning Herald. Fairfax Media. 1 December 2016. Retrieved 1 December 2016.
  18. "Sky News joins HD offering on Orbit Showtime". 2010-07-28. Retrieved 2016-09-22.
  19. "Audio Channel". Retrieved 9 April 2007.
  20. "BSkyB and Chrysalis to launch 'Sky News Radio'". Sky News. 28 March 2007. Archived from the original on 23 June 2007. Retrieved 4 March 2007.
  21. "Money: Personal finance news, advice & information". Retrieved 2016-09-22.
  26. Rentoul, John (28 May 2012). "There was no cosy deal for Murdoch to gain from". The Independent. Retrieved 15 November 2015.
  27. 1 2 Cowley, Jason (2010-05-04). "Is Sky News biased against Labour?". Retrieved 2016-09-22.
  28. 1 2 3 Sweney, Mark (28 April 2010). "Leaders' debate: nearly 700 complain to Ofcom over treatment of Nick Clegg". The Guardian. London. Retrieved 23 May 2010.
  29. Jeffery, Simon (10 May 2010). "Adam Boulton harangues Alastair Campbell on Sky News". The Guardian. London. Retrieved 23 May 2010.
  31. 1 2 Wollaston, Sam (23 April 2010). "Leaders' debate: Gripping television, if a little short on excitement". The Guardian. London. Retrieved 23 May 2010.
  32. "Sky News presenter Kay Burley under fire after 'aggressive' interview with political campaigner". Daily Mail. London. 10 May 2010.
  33. 1 2 Horrie, Chris (1999). L?ve TV: Telebrats and Topless Darts. ISBN 0-671-01574-5.
  34. McGregor, Brent (1997). Live, Direct and Biased?. ISBN 0-340-66225-5.
  35. 1 2 3 "Sky News - Media UK". Retrieved 2016-09-22.
  36. Robinson, James (20 November 2005). "BBC news admits 'opinion-formers' prefer Sky". The Observer. London. Retrieved 29 January 2007.
  37. Sweney, Mark (19 May 2010). "Sky News election coverage brings 2,600 complaints to Ofcom". The Guardian. London.
  38. Sweney, Mark (12 May 2010). "Adam Boulton and Kay Burley: almost 1,500 complaints to Ofcom". The Guardian. London. Retrieved 23 May 2010.
  39. "Ofcom receives complaints after Sky News report on MH17". BBC News.
  40. "McCann 'Twitter troll' found dead in hotel - BBC News". Retrieved 2016-09-22.
  41. "100 Complaints after Sky News Outs Twitter Troll Later Found Dead iMediaEthics". Retrieved 2016-09-22.
  42. Tara Conlan. "Facebook group urges Sky reporter's sacking after death of alleged troll | Media". The Guardian. Retrieved 2016-09-22.
  43. Cahal Milmo. "Sky News man 'devastated' by suicide of Twitter troll". The Independent. Retrieved 2016-09-22.
  44. "Barbatul care a inlesnit intalnirea dintre jurnalistii Sky News si presupusii traficanti de arme: Am fost pacalit, mi-au spus ca este un documentar". Retrieved 10 August 2016.
  45. "Sky News journalists' intermediary: These people tricked me; they said it was a documentary – AGERPRES". Retrieved 10 August 2016.
  46. "Romanian investigators accuse British journalists of fabricating arms trading investigation". Retrieved 27 October 2016. External link in |website= (help)
  47. "Madeleine McCann: Robert Murat accepts libel damages from BSkyB". The Daily Telegraph. London. 14 November 2008.
  48. "Sky News facing contempt case over kidnap report". Digital Spy. London. 21 November 2011.
  49. "BAFTA Awards: 2002". Retrieved 23 May 2007.
  50. "Bafta 2003: the winners". Retrieved 23 May 2007.
  51. "Sky News Wins 7/7 Award". Sky News. 26 September 2006. Retrieved 29 January 2007.
  52. "Sky | News International". Retrieved 2016-09-22.
  54. "The Latest News from the UK and Around the World | Sky News". 2016-06-20. Retrieved 2016-09-22.
  55. "Sky One, Sky News pulled from Virgin". Digital Spy. Retrieved 9 April 2007.
  56. Busfield, Steve (2 March 2007). "Richard Branson puts stop to 'Sky Snooze' joke". The Guardian. London. Retrieved 23 May 2007.

Other Websites

Coordinates: 51°29′13″N 0°19′48″W / 51.487°N 0.330°W / 51.487; -0.330

This article is issued from Wikipedia - version of the 12/1/2016. The text is available under the Creative Commons Attribution/Share Alike but additional terms may apply for the media files.